Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Hail to the thief

Σ’έχω πάρει χαμπάρι μέρες τώρα ότι φλερτάρεις με την πόρτα μου. Καταρχήν να σου εξηγήσω ότι η δουλειά δε θα είναι τόσο εύκολη όσο με τον απέναντι. Πάρε τα ηλίθια κατσαβίδια σου και πήγαινε σε άλλη παραλία.


Ξέρω καλά ότι σ’ έχω μπερδέψει και δεν ξέρεις πότε λείπω ούτε καν πόσοι μένουν εδώ μέσα. Δεν έχεις ιδέα τι γίνεται σ’αυτό το σπίτι...για αυτό σου δίνω κάποια clues: στον τοίχο του σαλονιού μου έχω κρεμασμένο ένα τρίμετρο σπαθί Σαμουράι. Εγώ η ίδια είμαι Σαμουράι, με λένε Kureigu Shoon. Google it!!!


Τώρα που είπα Google το λάπτοπ μου δε θα το βρεις ποτέ! Αν τυχόν το βρεις άσε μου το τηλέφωνο σου και κερνάω καφέ.


Εκτός από αυτό δε θα βρεις τίποτα που να κοστίζει πάνω από 350 ευρώ. Τα 350 ευρώ είναι ο καναπές και αν καταφέρεις να τον βγάλεις έξω τότε θα πρέπει να αφήσεις τα κατσαβίδια γιατί θα είσαι πιο πετυχημένος στο τσίρκο μεντράνο.


Στο μπαλκόνι έχω ένα σπασμένο ράντζο για πέταμα. Πέτα το please…Αααα, αν βρεις το Μουσείο της Αθωότητας του Παμούκ άφησε το στο τραπέζι της κουζίνας. Έχω κάνει όλο το σπίτι άνω κάτω και δεν μπορώ να το βρω..Είδες; Καταβάθος μοιάζουμε, τις ίδιες μ@λακίες κάνουμε.


Adios


Ps. Παίζει να είσαι τόσο καθυστερημένος που να βγεις και στο μπαλκόνι!;!;

Ps2. Δεν είμαι Σαμουράι γαμώτο, ψέμματα λέωωωωωωωωω :’(((( Σε παρακαλώ λυπήσου με και ασχολήσου με άλλη πορτούλα. Συγγνώμη που σε είπα καθυστερημένο δεν το εννοούσα..μπουαααααααααα

2 σχόλια:

  1. χαχαχχα!!!Το σπίτι σου δηλαδή είναι ένα Woodstock κοινόβιο για Ιάπωνες Σαμουράι???
    Επίσης να προσθέσω κάτι???Ο ληστής το μόνο που μπορεί να βρεί είναι αναπτήρες που έχεις κλέψει εσύ(όντως μοιάζετε :P)απο εμένα και όχι μόνο...Αν βρεί έναν μωβ δικός μου θα είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχα, "τι νομίζετε ότι κάνετε δηλαδή;;τη χίππικη ζωή"???
    απειλείτε το σπιτάκι μου και σένα σε νοιάζουν οι αναπτήρες, αχ αχ είναι κάτι χαρακτήρες χαλασμένοι αναπτήρες :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή